Opcje widoku
Ikona powiększania tekstu
Powiększ tekst
Ikona pomniejszania tekstu
Pomniejsz tekst
Ikona zmiany kontrastu
Kontrast
Ikona podkreślenie linków
Podkreślenie linków
Odnośnik do Deklaracja dostępności
Deklaracja dostępności
Resetowanie ustawień
Reset

Projekt - „Klucz do uczenia się 3.0”

Projekt - „Klucz do uczenia się 3.0”

Projekt - „Klucz do uczenia się 3.0”

Uczniowie naszej szkoły w bieżącym  roku szkolnym mają możliwość brania udziału w projekcie „Klucz do uczenia się 3.0”, który jest realizowany od września 2024 roku do sierpnia 2026 roku. Jest to projekt edukacyjny realizowany w ramach Regionalnego Programu Fundusze Europejskie dla Kujaw i Pomorza.  Projekt skierowany jest do uczniów klas siódmych oraz ósmych z województwa kujawsko-pomorskiego, szczególnie tych potrzebujących dodatkowego wsparcia w nauce. W projekcie przewidziano także działania wspierające rozwój kompetencji nauczycieli.

Celem projektu jest podniesienie poziomu kształcenia i rozwój tak zwanych kompetencji kluczowych uczniów, co powinno dać młodym ludziom szanse na kontynuowanie nauki w wybranych szkołach i dobre funkcjonowanie w życiu społecznym.

Projekt ma także na celu wyrównanie szans edukacyjnych uczniów poprzez dodatkowe zajęcia z języka angielskiego i matematyki. Zwiększenie motywacji i zaangażowania uczniów poprzez wykorzystanie nowoczesnych metod nauczania. Rozwijanie umiejętności logicznego myślenia, rozwiązywania problemów oraz skutecznej komunikacji w języku obcym.

Projekt wspiera indywidualizację procesu nauczania i promuje innowacyjne podejście do pracy z uczniem w duchu uczenia się przez całe życie.

Po zakończeniu projektu każdy z uczniów otrzyma zaświadczenie potwierdzające udział w dodatkowych zajęciach.

Zajęcia prowadzone są w wymiarze 25 godzin lekcyjnych na dany rok szkolny przez panią Annę Komorowską oraz panią Ewelinę Filipską.

 

 

 

 

 

Data dodania: 2025-05-18 21:35:28
Data edycji: 2025-05-18 21:36:29
Ilość wyświetleń: 26

Partnerzy

Bądź z nami
Aktualności i informacje
Biuletynu Informacji Publicznej
Biuletynu Informacji Publicznej